Сентябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
     
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Представництво в органах

Представництво в органах

На практиці, результатом перевірки діяльності, здійсненої органами податкової служби та іншими контролюючими органами, є негативні наслідки для підприємства, які часто не відповідають дійсності і не опираються на законодавство.

Проте, не варто зневірятися: акти складені за результатами перевірок можуть містити неточності і інколи грубі помилки, деякі пункти та висновки можуть прямо або опосередковано порушувати букву закону.

Якщо Ви відчуваєте, що Ваші права порушено, ми допоможемо Вам провести ґрунтовний юридичний аналіз ситуації, грамотно скласти і обгрунтувати оскарження і здійснимо супровід вирішення справи в Судах.

Ми здійснимо для Вас:

— аналіз актів контролюючих органів, і оцінимо їх на відповідність чинному законодавству;
— перевіримо правильність накладення стягнень;
— підгоготовку обґрунтованих заперечень до актів перевірки, оскаржень результатів податкової перевірки, позовних заяв з метою зміни або відміни неправомірних негативних для підприємства рішень;
— представлення та захист Ваших інтересів у державних податкових інспекціях та у судах.

Також ми забезпечимо Вам досудовий захист.

В тому випадку, коли підприємство має сумніви в тому, що податковий орган вірно визначив суму зобов’язання за податками, або прийняв будь-яке інше рішення, яке на думку керівництва підприємства суперечить законодавству стосовно оподатковування, виходить за межі своєї компетенції, воно має право звернутися зі скаргою про перегляд рішення.

Податкова інспекція зобов’язана прийняти вмотивоване рішення і вислати його платнику протягом 20-ти днів (починаючи з дня отримання скарги). поштовим зв’язком з повідомленням про вручення або надати під розписку платника.

Якщо податковою вислане рішення про повне/часткове незадоволення скарги, то підприємство має право звернутися з повторною скаргою в податковий орган більш вищого рівня, а при наступному повному або частковому незадоволенні скарги — у податковий орган наступного вищого рівня.

Остаточне рішення, яке приймається центральним органом ДПА не підлягає адміністративному оскарженню, але підприємство може продовжувати оскарження в судовому порядку.

Податковий компроміс.

Службовець податкової, який розглядає скаргу платника, має право запропонувати компромісне вирішення суперечки, що полягає в частковому задоволенні скарги платника податків під зобов’язання погодити інші податкові зобов’язання, які нараховані.

Якщо підприємство погоджується на вирішення податкового компромісу, то воно набирає сили з моменту коли буде отримана письмова згода керівника податкового органу вищого рівня. З цього моменту сума зобов’язання, що визначена в податковому компромісі, вважається узгодженою, і таке рішення вже не може оскаржуватись в майбутньому.